Sistema d’Osmosi Inversa per a millora Eficàcia Consums Aigua

STENCO dissenya, instal·la i posa en marxa tota mena d’Equips de Tractament d’Aigües de Procés per produir aigua entre 0,5m3/h fins a 150 m3/h, i dissenya per a demandes superiors a mida de les necessitats de cada client, des de fa més de 65 anys a tot Espanya i realitza projectes internacionals.
En aquest cas, el nostre client és una empresa important del sector farmacèutic, executant-se aquesta instal·lació en el context d’actuacions destinades a millorar l’eficiència en el consum d’aigua:
Stenco ha dissenyat, fabricat i instal·lat un Sistema de Tractament mitjançant Osmosi Inversa per obtenir una aigua de millor qualitat per a consum en diferents usos de procés
El Sistema de Tractament complet consta de les unitats següents:
-Pretractament, compost per Filtre Dual, Sílex i Antracita
-Sistema d’emmagatzematge i dosificació de reductor i dispersant
-Un Equip d’Osmosi Inversa, capaç de subministrar 6 m3/h, amb una recuperació del 75%, construït amb skid sobre una estructura d’acer inoxidable
-Sistema automàtic d’ajust de Conductivitat objectiu mitjançant bypass, amb instal·lació de conductímetre i vàlvula de regulació.
El Dep. d’Enginyeria de Stenco va dissenyar i adaptar tots aquests Equips de Tractament a totes les necessitats requerides pels nostres clients
En aquesta publicació volem destacar que, en aquest cas, l’Osmosi Inversa, reduint la salinitat de l’aigua d’aportació i dotada d’un bypass automatitzat, permet optimitzar la instal·lació i ajustar les característiques de l’aigua obtinguda als requisits marcats pel client per al seu ús com a aigua de procés.
S’ha construït un esquí d’Osmosi Inversa completament a mida, adaptat a les condicions de l’ajustat espai que el client havia destinat a aquest Equip, minimitzant l’impacte sobre les instal·lacions generals.
El Quadre de Control de l’Equip disposa d’un sistema de control i gestió remot a través de la nostra Plataforma Stenco-OnLine que permet interactuar a distància amb la planta
El nostre subministrament ha consistit en el lliurament d’un projecte clau en mà, incloent-hi el disseny i subministrament dels Equips, el muntatge electromecànic i la posada en marxa realitzada pels nostres tècnics especialitzats
Amb més de 65 anys d’experiència, som l’empresa de Tractaments d’Aigua i Legionella del nostre sector, amb més Experiència, Referències, Certificacions i Acreditacions de Catalunya i d’Espanya.
Stenco, dissenya i implanta sempre la millor solució tècnica i econòmica possible a cada problemàtica concreta de cada client!